2 ROKY NA REKLAMACI NA MOTOSHOP81.CZ
Lhůta pro uplatnění práva na reklamaci vad je 24 měsíců od data převzetí výrobku. Za vadu nelze považovat změnu vlastností výrobku, ke které došlo v průběhu 24 měsíců od převzetí výrobku v důsledku opotřebení, nesprávného používání nebo neodborného zásahu.
Jak podat reklamaci produktu:
- Vyplňte reklamační formulář (obdržíte jej jako přílohu k e-mailu s potvrzením nové objednávky nebo si jej stáhněte níže).
- Zašlete reklamovaný produkt spolu s reklamačním listem na níže uvedenou adresu.
- Reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne podání žádosti.
- V případě uznané reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo nahrazeno jiným (plnohodnotným) zbožím.
Důležité informace:
-
Náklady na zaslání reklamovaného zboží nese zákazník.
-
MOTOSHOP81.CZ nepřijímá zásilky zaslané na dobírku.
-
Zboží zašlete na adresu:
MOTOSHOP81, s.r.o.
Turkovská cesta 106,
023 54 Turzovka
Slovenská Republika
+421 904 223 833S doporučenou poznámkou „Stížnost“
STÁHNOUT REKLAMAČNÍ LIST
Portál pro mimosoudní online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky (portál ODR) je k dispozici na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr Tento portál je internetovou stránkou, která umožňuje spotřebitelům zjistit obecné informace o způsobech řešení sporů vzniklých při uzavírání smluv přes internet jinak než soudní cestou (např. mediací nebo rozhodčím řízením).
Společnost MOTOSHOP81, s.r.o. nemá povinnost ani úmysl účastnit se v případě sporu řízení před spotřebitelským rozhodčím soudem.